Μέχρι πότε θα τους ανεχόμαστε;

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Μια νέα ακαδημαϊκή χρονιά ξεκινάει.....

Χθες ξεκίνησε ουσιαστικά η καινούρια ακαδημαϊκή χρονιά στο ΕΑΠ με την πρώτη συνάντηση του τμήματος στο Ηράκλειο. Φυσικά, η καθηγήτρια μας, δεν μας ζήτησε να γράψουμε έκθεση με θέμα "πως πέρασα το καλοκαίρι" η "ανοίγουν τα σχολεία" Αν όμως μας το ζητούσε, η έκθεση θα ήταν κάπως έτσι:

"Στην τρίτη τάξει"

Εγώ επρωιβάστηκα καί επήγα στήν τρίτη τάξει, τώρα είμαι στην τρίτη, σέ μιά καινούρια έθουσα, μέ μιά καινούρια δασκάλα. Φέτω κάθομαι σέ καινούριο θρανίο, διαβάζω σέ καινούριο βιβλίο, γράφω σέ καινούρια τετράδια. Το καλοκαίρι εγώ δεν έκανα πολλά μπάνια. Εγώ έδωσα το λόγο μου στην δασκάλα μου όπος δέν θά μιλό ποτέ.

8 Οκτωβρίου 1959

(έκθεση μαθήτριας της Γ' Τάξης του Δημοτικού.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: